Destination Läckö-Kinnekulle deltar på Fritidsmässan

Pressmeddelande   •   Apr 09, 2019 15:14 CEST

Foto: Jesper Anhede

Den 12-14 april arrangeras Fritidsmässan i Sparbanken Lidköping Arena. Fokus för mässan är ”lokala fritidsupplevelser för alla livsnjutare” och tillsammans med Next Skövde, Läckö Golf och Naven Outdoor Experience kommer Destination Läckö-Kinnekulle finnas med i en av montrarna. Inför säsongen 2019 släpper Destination Läckö-Kinnekulle den spännande vraksafarin i sin nya app, en tur med kajak där man via mobilen blir guidad runt bland förlista och övergivna skepp i Navens skärgård.

- Det ska bli kul att släppa vraksafarin. Vi har jobbat hårt i ett halvår för att få fram bra historier att använda i appen, säger Carolina Hellström, destinationsutvecklare på Destination Läckö-Kinnekulle.

På Fritidsmässan som pågår mellan fredag och söndag presenteras en mängd aktiviteter och upplevelser för aktiva livsnjutare.

- Alla som är nyfikna på nya fritidsaktiviteter är välkomna till mässan, säger Carolina Hellström.