Inbjudan pressmöte: Öppning av International Food Festival i Lidköping

Pressmeddelande   •   Jun 10, 2019 11:56 CEST

Onsdag 12 juni är det dags för tredje upplagan av International Food Festival i Lidköping. Nytt för 2019 är att marknaden är på torget och har med sig mer matvagnar än någonsin. Välkomna på pressmöte där vi berättar mer om marknaden.

Datum: onsdag 12 juni

Tid: kl. 11.30

Plats: Rådhustrappan

Närvarande: Francois-Xavier Mauraisin, Geraud Markets Sweden AB och Carolina Hellström, destinationsutvecklare Destination Läckö-Kinnekulle.

Kontaktperson: Carolina Hellström, destinationsutvecklare Destination Läckö-Kinnekulle. Tel: 0510-274 06 mail: carolina.hellstrom@lackokinnekulle.se