Inbjudan till presskonferens torsdag 25 mars 2014: Läckö-Kinnekulle event – Skaraborgs största geocachevent

Första geocacheventet i Skaraborg av större karaktär går av stapeln i Läckö-Kinnekullebygden 25-27 april. Geocaching är en form av ”skattjakt” för hela familjen där man hittar sin skatt med hjälp av en GPS-mottagare. Det hela började förra året när det genomfördes ett mindre geocachevent ute vid Läckö Slott där platserna tog slut på bara några timmar. Nu är det dags igen fast i betydligt större skala, där det just nu är 150 geocachare anmälda.

Presskonferens

För mer information om den fortsatta satsningen och aktiviteten välkommen till presskonferensen som Destination Läckö-Kinnekulle AB och två geocachare från Lidköping bjuder in till.

Datum:     Tisdag 25 mars kl. 17.00
Plats: