Husaby kyrka

Inbjudan till Pressmöte: Invigning utställning i Husaby

Som en del i projektet Epokresan Kinnekulle har Västergötlands museum tillsammans med Götene pastorat gjort en utställning i Husaby kyrkas tornrum som skall invigas under Vårrundan Kinnekulle den 4 maj. Vi vill nu bjuda in er för att informera mer om utställningen men också mer om hela projektet Epokresan Kinnekulle. Under Vårrundan Kinnekulle kommer vi också att lansera rundturen Epokresan i Läckö Kinnekulles app för självguidade turer. Epokresan Kinnekulle är ett projekt finansierat av Leader.

Välkomna på pressmöte 23 april i Husaby kyrka.

Var: Husaby kyrka
När:
Tisdag 23 april kl.11.00
Närvarande:
Projektledare från Destination Läckö-Kinnekulle, representanter från Västergötlands museum och Götene pastorat.

För mer information: Malin Johansson Fahlström, Destination Läckö-Kinnekulle, 0510-20078 malin@lackokinnekulle.se