Pressinbjudan: Slutsåld Sverigeresa för amerikaner

Välkommen på pressinformation om den slutsålda ”Sweden Trip” resan där 43 amerikanska besökare, mestadels från Rockford, kommer och besöker Lidköping, Skaraborg och Sverige den 12-19 september. Detta är ett resultat av ett affärssamarbete mellan Nybergs buss i Lidköping och resebolaget Lindstrom Travel i Rockford. Vi berättar om arbetet med att sätta ihop programmet, vad vi kommer visa amerikanarna, om de studier- och affärsmöten som kommer att ske samt om hur vi ser på fortsättningen.

Närvarande:
Jim Josefsson, VD Destination Läckö-Kinnekulle AB
Lennart Björling, projektledare från Nybergs buss
Linnea Bengtsson, internationell affärsutvecklare för Lidköping och Skaraborg.

Vi bjuder på kaffe och kaka.

Välkommen!

VAD: Pressinformation om slutsåld Sverigeresa för amerikaner