Pressmöte: Epokresan – i geologins fotspår på Kinnekulle

Pressmöte: Epokresan – i geologins fotspår på Kinnekulle

Kinnekulle har många spännande besöksmål som alla är speciella på sitt sätt. Men för att fler ska upptäcka dessa har Destination Läckö-Kinnekulle AB tillsammans med verksamma aktörer på ”det blommande berget” identifierat att det behövs ett gemensamt tema som skapar en tydlig helhet för att det ska bli enklare och mer tillgängligt att besöka det. För att kunna genomföra denna tematiska satsning skickades en projektansökan in till Leader Nordvästra Skaraborg som nu har beviljat projektet. Destination Läckö-Kinnekulle vill därför tillsammans med Götene Pastorat och Husaby Hembygdsförening bjuda in er till ett pressmöte för att informera om vad vi kommer att genomföra i projektet för att skapa destinationen Epokresan – i geologins fotspår på Kinnekulle.

Dag: Onsdag 1 mars

Tid: 13:00