Nytt koncept spar tid och pengar i jakten på den bästa resan

Best Price är ett nytt koncept från MrJet där smarta och unika funktioner samlas på ett enkelt och överskådligt sätt. Best Price hjälper på så sätt resenären att hitta det bästa priset på resan så snabbt som möjligt.

- Best Price är ännu ett steg i vår strävan att hjälpa våra kunder att hitta det bästa alternativet bland vårt enorma utbud av flygresor, hotell, hyrbilar och paketresor, säger Pelle Svensson på MrJet.

Under konceptet Best Price ryms funktionerna Kampanjkalendern, Priskurvan, Priskalendern och Prisbevakaren. Funktionerna är var och en för sig mycket uppskattade av MrJets kunder, men genom att samla dem under Best Price blir det ännu enklare att spara både tid och pengar i jakten på den bästa resan.

Besök MrJets nya koncept Best Price: http://www.mrjet.se/resa/best_price

För mer information, vänligen kontakta:
Pelle Svensson, Head of Online Marketing, Nordics & Benelux

• priskalender
  • prisbevakare
  • priskurva
  • kampanjkalender
  • smarta funktioner
  • nytt koncept
  • best price
  • enkelt
  • spara pengar

Om MrJet
MrJet är en av Skandinaviens ledande nätresebyråer med ett stort utbud av flygbiljetter, hyrbilar, hotell och paketresor. MrJet grundades 1997 och är en del av ebookers, med verksamhet i 13 europeiska länder. MrJet/ebookers ingår i den globala reseaktören Orbitz Worldwide (NYSE: OWW).

Besök www.mrjet.se