Ekan Management växer i Stockholm

Vi är mycket glada att få välkomna vår nya medarbetare, Tobias Norbeck, till Ekan Managements Stockholmkontor.

Tobias, som började under hösten, är Ekan Managements senaste rekrytering och en del av den tillväxtstrategi Ekan har i Stockholmsregionen. Han har en civilekonomexamen med inriktning mot finansiering från Stockholms universitet och har även studerat i Kanada. Parallellt med studierna har Tobias undervisat i Företagsekonomi, både inom finans och matematik, samt startat upp en konsultinriktad verksamhet vid Stockholm Business School. Tobias har även ett stort idrottsintresse och har erfarenhet från styrelseuppdrag och verksamhetsutveckling inom hälso- och friskvårdsbranschen. På fritiden knyter Tobias gärna på sig löparskorna eller ägnar sig åt innebandy.

Tobias berättar att:

"Jag upplever att Ekan utgår från en stark tilltro på individen och dess förmåga att bidra i en helhet. Detta tilltalar mig. Precis som Ekan tror jag på att alltid utgå från kundens unika förutsättningar och utforma insatsen efter det. Bra medarbetare med god stämning som levererar nytännkande och genomförandekraft. Denna idé och förmåga var en avgörande för mig och jag ser fram emot att få vara en del av Ekans fortsatta utveckling."

• verksamhetsstyrning