Cylindas kyl/frys KF 6385NE

En kyl/frys som inte gör så stort väsen av sig

Med Cylindas 63-serie förvarar du dina matvaror optimalt. Helt oavsett om du önskar ha en separat kyl och frys eller en kyl/frys-kombination får du funktioner som tilltalar såväl ögat som magen och miljön. Och väljer du KF 6385NE, vår nya kyl/frys, kommer också öronen att bli extra glada.

Bara 40 dB
KF 6385NE är en stilren kyl/frys som nu också fått nya handtag. Den är speciell på flera sätt, men kanske är det låga ljudet en av de egenskaper du kommer att uppskatta mest. Med 40 dB tillhör den en av de tystare kylfrysarna i kategorien, en välkommen nyhet i små kök. Att den samtidigt är rymlig gör ju inte saken sämre; hela 317 liter totalt fördelat på 225 för kylen och 92 för frysen. De olika delarna har separat styrning vilket också visas på en tydlig display.

Dual Flow för matens skull
För att luftfuktigheten ska vara den bästa i både kyl och frys, är KF 6385NE utrustad med Dual Flow som ser till att det ständigt är två olika luftströmmar i de olika delarna. På så sätt får dina känsligaste produkter, till exempel färska grönsaker, på pricken det klimat de trivs bäst i.

Frostfritt
Bredden är 59,5 cm och höjden 185 cm men vill du hellre ha kyl och frys separat blir bredden den dubbla. Oavsett val får du vitvaror som du inte behöver frosta av med invändig ledbelysning och energiklass A++, kort och gott vitvaror som håller måttet oberoende av storlek på köket. Finns i rostfritt och vitt utförande.

För mer information, kontakta gärna:
Sandra Hjelm, Marknadskoordinator Cylinda, mail: sandra.hjelm@cylinda.se