Elfa nominerad till Årets nyhetsrum 2016!

Nyhet   •   Jan 12, 2017 15:56 CET

För åttonde året i rad arrangeras tävlingen "Årets Nyhetsrum". I år har Mynewsdesk granskat mer än hundra företag och organisationer inom 10 branschindelade kategorier.

I nomineringsarbetet har Mynewsdesk synat hur företag och organisationer valt att arbeta med sina nyhetsrum. Juryn har bland annat tittat på hur de olika funktionerna i nyhetsrummet utnyttjats, allt från relaterat material till användandet av sociala medier och bild/video samt vilka som helt enkelt lyckats bäst med att nå ut.

På Elfa är vi mycket glada över nomineringen. Det visar att vår arbete med nyhetsrummet syns och ger resultat. Och vi kommer fortsätta vårt strategiska arbete med att vidareutveckla nyhetsrummet, inte bara i Sverige - utan även på våra nordiska och europeiska marknader.

Nomineringen i branschkategorin "Livsstil och mat och dryck" delar vi med Wine World och Carbzone. Lycka till önskar vi våra medtävlande!

Kommentarer (0)