Fredrik Nordahl - nygammal säljare på ENACO Malmö

Fredrik Nordahl ny säljare hos ENACO Malmö

ENACO fortsätter växa och förstärker nu säljorganisationen i Malmö med Fredrik Nordahl.

Fredrik har tidigare arbetat på ENACO och är väl förtrogen med företagets lösningar och tjänster  för verksamhetskritisk drift. Han kommer närmast från Axians där han varit ansvarig för försäljning i region syd.

- Det känns väldigt roligt att återvända till ENACO efter några år som verksam i andra bolag! Jag ser fram emot att ta vid där jag en gång slutade och samarbeta med all den expertis som bolaget anställt under senare tid. Det känns extra spännande nu då marknaden är snabbt föränderlig och vår speciella kompetens efterfrågas inom fler segment än tidigare, säger Fredrik Nordahl.

ENACO strävar efter att vara en attraktiv arbetsplats och tidigare medarbetare vill ofta komma tillbaka. Det är därför extra roligt att Fredrik återkommer med nya erfarenheter och kunskap som våra medarbetare och kunder omedelbart kan dra nytta av.

Välkommen tillbaka till ENACO Sveriges team!

ENACO Sverige AB har under mer än 40 år garanterat avbrottsfri drift till datacenter och verksamhetskritisk infrastruktur. Företagets spetskompetens bidrar till en säker och energieffektiv digitalisering av samhället. ENACO grundades 1977 och har i dag ca 70 anställda fördelade på kontor i Stockholm (HK), Göteborg och Malmö.

ENACO - On the edge of datacenter evolution