Katalogsläpp på G på ESSVE!

25 april smäller det. Då landar nya produktkatalogen 2013/2014 på ESSVE:s lager! Beställ i god tid för den brukar ta slut!

Katalogen ges ut i fem länder och efterfrågan har ökat stadigt sedan premiäråret 1970. På fem år har den svenska upplagan ökat från 16 000 till 25 000 tryckta exemplar!
- ESSVE:s kundundersökningar visar att den professionella slutkunden i byggbranschen fortsatt vill ha en fysisk katalog att bläddra i, säger ESSVE:s marknadschef Mattias Sebell.

I årets katalog bjuds läsaren på 64 procent fler sidor och ett stort antal kompletteringar:

• ESSBOX System
  • Fler användarguider
  • Bättre och tydligare monteringsanvisningar
  • Materialsymboler ”att fästa i”
  • Symboler för ytbehandling
  • Stor skruvguide
  • Beräkning av trallskruvsåtgång
  • Tydligare tabeller för praktisk lastförmåga

Beställ ditt ex här!

• esstack
  • essve produktkatalog
  • lim- och fogkoncept
  • trallskruv

OM ESSVE
Den som satsar på infästning från ESSVE investerar i sin egen och andras säkerhet. Vi vill att känslan av trygghet ska genomsyra hela vår produktlinje. Sedan 1970 har professionella hantverkare valt oss just för våra bevisat säkra infästningar. Vår marknadsposition berättar att vi är bäst i Norden på infästningslösningar till bygg- och verkstadsindustrin. I vårt breda sortiment finns allt från traditionell spik till innovativa lösningar för tunga montage i trä, betong och stål. Besök essve.se för mer information och produktutbud.