Estrella lanserar en påse full av kärlek

Estrella lanserar en påse full av kärlek

Vi på Estrella tycker att man borde fira kärleken lite oftare. Så varför inte skapa ett snacks som hyllar just kärleken lagom till Alla Hjärtans Dag?

Estrella Hjärtan är bulliga och härligt frasiga potatishjärtan som friterats i solrosolja och kryddats med naturliga råvaror. Den intensiva smaken av grill och vitlök sätter känslor i svall och lämnar ingen oberörd. Så släpp kärleken fri, med Estrellas hjärtan kan du fira alla hjärtans dag – varje dag!

Finns i butik fr om nu.

Vikt och konsumentpris i dagligvaruhandel: 90g, ca 15 kr/påse

Karin Isaksson, Brand Manager

Telefon: 031 – 332 33 21

e-post: karin.isaksson@estrella.se

Estrella AB tillverkar och marknadsför salta snacks i Sverige. Estrella har funnits på den svenska marknaden sedan 1950-talet och är ett av de största varumärkena inom snacks. Kontor och fabrik ligger i Angered utanför Göteborg. Estrella omsätter ca 600 Mkr och är 180 anställda. Estrella ägs av Intersnack Group, som är ett familjeägt snacksföretag med huvudkontor i Düsseldorf. Koncernen har 8000 anställda och en omsättning på 2 miljarder euro.