Nu lanserar vi kortköp via Handelsbanken - direkt in i Flex!

Pressmeddelande   •   Jun 17, 2019 14:19 CEST

Det är enkelt att hämta in utlägg som du betalat med kort till reseräkningen. Med en knapptryckning listas dina köp och du kan själv markera vilka utlägg som är privata och vilka som är företagsköp. Tjänsten är otroligt efterfrågad och vi är glada att kunna erbjuda ytterligare en koppling till ett av Sveriges mest använda kontokort, Handelsbankens Business Card. Efter sommaren beräknas denna koppling vara färdig att användas. Här kan du läsa mer om Business Card.

HRM Travel hanterar redan i dagsläget kort från Danske Bank, Eurocard, Citibank och First Card.

Vill du veta mer? Kontakta vår säljavdelning.

Kommentarer (0)

Kommentera