Kompetens från hela världen med Non-profit Rekrytering & Bemanning

Skyddsvärnets nya verksamhet Non-profit Rekrytering & Bemanning tar tillvara på kompetens från hela världen. Vi tror på mångfald och vill få ut människor i arbete. Se gärna filmen som beskriver mer om vår verksamhet.

Det finns många personer utan det traditionella CV:t som försvinner i rekryteringsprocesser, trots rätt kompetens. Vi matchar arbetssökande med arbetsgivare och fokuserar på att presentera rätt person för jobbet, inte bara rätt CV.

Alla människor har viktiga erfarenheter och kompetenser att bidra med. Det handlar om att hitta rätt arbetsplats för alla, så vi får möjlighet att bidra med våra kunskaper och utvecklas. Vi söker arbetsgivare som vill ligga i framkant och vågar tänka annorlunda i sin rekrytering.

Vi utmanar marknaden med transparent prissättning, vilket innebär att vi i en enkel och tydlig modell visar våra kostnader och priser samt eventuella vinster som återinvesteras.

Non-profit innebär att vi saknar ägare, istället återinvesteras all vinst i Skyddsvärnets verksamheter. Återinvesteringen innebär att vi kan utveckla nya verksamheter och projekt som kan bidra till ett mer socialt hållbart samhälle. Genom att samarbeta med Non-profit Rekrytering & Bemanning skapar därför företagen ett aktivt CSR-arbete.

Läs mer om verksamheten på vår webbplats

Skyddsvärnet är en non-profit organisation som sedan 1910 har bedrivit socialt utvecklingsarbete. Vi är en innovativ och flexibel organisation som är partipolitiskt och religiöst obunden. Läs mer om oss på www.skyddsvarnet.se

Relaterat innehåll