Lediga tjänster - Ekonom, kundansvarig & handledare

Pressmeddelande   •   Aug 07, 2017 14:24 CEST

Foto: Skyddsvärnet

Vill du arbeta i en organisation som förebygger social utslagning och skapar bättre förutsättningar för individer i samhället? Nu finns det lediga tjänster på Skyddsvärnet, bland annat som ekonom.

Är du vår nya ekonom?
Vi är nu i behov av att förstärka vårt ekonomiteam och kanske är det just dig vi söker. Tjänsten präglas av klassiskt ekonomiarbete med löpande redovisning och löneberedning. För att passa i rollen som ekonom bör du ha ett socialt sinne, vara noggrann med siffror och trivas med att samarbeta nära med kollegor. Ekonomiteamet består i övrigt av en controller, ekonomiassistent samt kanslichef. Läs mer & ansök

Vi söker handledare & kundansvarig
Skyddsvärnet söker även en handledare till Arbetsintegrerande sociala företag samt en kundansvarig till vår verksamhet inom rekrytering och bemanning. Alla lediga tjänster

Vet du någon som kan passa för en tjänst hos oss?
Tipsa gärna ditt nätverk. På www.skyddsvarnet.se kan du läsa mer om Skyddsvärnets verksamheter och vad vi arbetar för.

Skyddsvärnet - anno 1910 är en non-profit organisation som förebygger social utslagning och skapar bättre förutsättningar för människor i samhället. Vi är partipolitiskt och religiöst obundna. Läs mer om oss på www.skyddsvarnet.se

Kommentarer (0)