Skyddsvärnets utbildningskatalog

Pressmeddelande   •   Apr 29, 2016 09:46 CEST

Skyddsvärnet anlitas ofta för att utveckla kompetens i vård och omsorg och för att skapa säkerhet och trygghet i sociala verksamheter. I vår utbildningskatalog kan du läsa mer om de utbildningar, föreläsningar och kurser som erbjuds företag och organisationer samt övriga samhällsmedborgare med behov av det valda utbudet.

Skyddsvärnet är inget vanligt utbildningsföretag. Vi erbjuder företag och organisationer över hela landet behovsanpassade utbildningar, föreläsningar och kurser med fokus på att stärka individen. Vi anpassar innehåll, omfattning, tider och praktiskt genomförande efter era behov och förutsättningar. Våra utbildningsledare och föreläsare har spetskompetens inom sina områden och har en mångårig erfarenhet av att arbeta med just deras teman, vilket ger innehållsrika och kvalitativa utbildningar, kurser och föreläsningar. I vår senaste utbildningskatalog får du massvis med information om det breda utbud vi erbjuder.

Ta del av vår utbildningskatalog här

Vi tror att grunden till att känna sig tryggare i sin yrkesroll ligger i kompetens, engagemang och stolthet. Därför ska du välja utbildningar som gör skillnad.

Skyddsvärnet är en non-profit organisation som sedan 1910 har bedrivit socialt utvecklingsarbete. Vi är en innovativ och flexibel organisation som är partipolitiskt och religiöst obunden. Läs mer om oss på www.skyddsvarnet.se

Kommentarer (0)

Kommentera