Ta chansen! Platser kvar till kostnadsfritt seminarium 10/12: Organisationer som förändrar synen på kompetensen

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2015 11:24 CET

Ta chansen! Det finns platser kvar till vårt kostnadsfria seminarium nu på torsdag den 10/12: Organisationer som förändrar synen på kompetensen - ett seminarium om hur man kan förena affärstänk med social hållbarhet.

Seminariet består av tre inflytelserika föreläsningar som lyfter viktiga ämnen om hur vi får ett mer inkluderande arbetsliv där fler får chansen att delta och bidra. Om positivt, sunt och äkta ledarskap och om hur man som företag med lite kunskap kan komma åt mycket avundsvärda förmågor hos människor.

Kom, lyssna och diskutera!

Fullständigt program är bifogat.

Plats: ABF-huset, Z-salen, Sveavägen 41, Stockholm
När: TORSDAG 10/12 13:00-16:00
Skyddsvärnets Sociala företag bjuder på fika i pausen 14.45-15.15!
Kostnad: Gratis
Anmäl er till e-post: konferens@skyddsvarnet.se

Skyddsvärnet är en ideell organisation sedan 1910, som bedriver olika former av socialt utvecklingsarbete med syfte att bidra till social hållbarhet. Våra verksamheter finns till för att förebygga brott och social utslagning samt för att verka opinionsbildande. Vi är non-profit och återinvesterar all vinst i våra verksamheter!

Kommentarer (0)