117 nybyggda lägenheter att hyra i Sätra

117 nybyggda lägenheter att hyra i Sätra

Måndag 17 september släpper vi 117 st nybyggda lägenheter i Sätra.

Intill Sätra centrum, bredvid trygghetsboendet Tickselbo och förskolan Sätragården bygger Gavlegårdarna tre nya åttavåningshus. Totalt rymmer de 117 stycken lägenheter fördelat på ett-, två-, och trerumslägenheter.

Husen är så kallade Kombohus Plus som är nyckelfärdiga hus till lägre produktionskostnad, som fortfarande håller hög kvalitet. Detta medför att hyrorna kan hållas nere. Gavlegårdarna har dessutom blivit tilldelade ett statligt bidrag för nybyggnation, något som ytterligare bidrar till lägre månadskostnad för dig som flyttar in i något av de tre husen.

Nu är det dags att anmäla intresse för lägenheterna! Inflyttning etappvis från januari 2019.

• 1 rok 36 m2 4 566 kr/mån
  • 2 rok 51 m2 5 936 kr/mån
  • 2 rok 54 m2 6 131 kr/mån
  • 3 rok 60 m2 6 784 kr/mån