GPA utökar avskiljarpaketen med installationsset!

Nu lanserar GPA paketerbjudande på installationsset till fett- och oljeavskiljare! I installationsseten finner ni ett bassortiment med produkter som behövs för att installera en avskiljare på bästa sätt. Installationssetet innehåller ett komplett rörupphängningssystem för avskiljare som placeras inomhus, anslutningar till in- och utlopp, anslutning till tömningsbil samt vattentät kabelgenomföring och montagesats för avskiljarlarm.

Andreas Ebbesson– Vi vill underlätta för kunden som ska installera en avskiljare. Därför erbjuder vi ett komplett installationsset, vilket ni kan köpa till ert avskiljarpaket, berättar Andreas Ebbesson som är Produktchef på Avloppsteknik inom GPA.

På så sätt får ni alla nödvändiga installationsprodukter från en och samma leverantör. Det underlättar vid installation, eftersom allt finns på plats och ni som kund inte behöver åka iväg och köpa installationsmaterial.

GPA erbjuder 6 stycken olika installationsset till fett- och oljeavskiljare:

• Installationsset fettavskiljarpaket inomhus NS 2-4
  • Installationsset fettavskiljarpaket inomhus NS 7
  • Installationsset fettavskiljarpaket mark NS 2-4
  • Installationsset fettavskiljarpaket mark NS 7
  • Installationsset oljeavskiljarpaket NS 3
  • Installationsset oljeavskiljarpaket NS 6-10

Klicka här för att läsa mer om våra paketerbjudande och vad just det paket som passar dig innehåller!