Brolle rockar loss i julshow på Grand Hôtel

Brolle rockar loss i julshow på Grand Hôtel

I år bjuder Grand Hôtel in till julshowen Grand Rocks signerad den norrländska artisten Brolle. Det blir en konceptuell, fartfylld show med högt tempo och rockiga influenser.

Från och med den 24 november dukar Grand Hôtel upp till julbord dignande av hemlagad julmat och säsongens delikatesser. På scen tar Brolle plats för en helkväll med en riktigt fartfylld show. Det blir fullt ös från början och gästerna kommer få uppleva en show som är betydligt rockigare jämfört med tidigare år. I år blir julshowen något extra.

– Brolle är en av våra mest karaktärsstarka artister som medverkat i musikaler, melodifestivalen och Ladys night, så han vet verkligen vad som krävs för att det ska bli en show på scenen. Det känns förstås jätteroligt att ha honom här på Grand Hôtel i juletid, säger Pia Djupmark, VD för Grand Hôtel.

Brolle följer i raden av folkkära artister som uppträtt med julshow på Grand Hôtel genom åren. Tidigare år har publiken njutit av Jerry Williams, Jill Johnson, Orup, Björn Skifs och nu senast Charlotte Perrelli.

– Det känns superhäftigt att få sätta upp en julshow på Grand Hôtel. Jag har gjort många shower tidigare men det känns speciellt att få spela här på Grand Hôtel och följa i raden av välkända artister som förgyllt tidigare års jular här på scen, säger Brolle.

Showen Grand Rocks kan ses från den 24 november till och med den 21 december. Biljetterna släpps den 25 augusti och i priset inkluderas Grand Hôtels härliga julbord. Priset på biljetterna ligger på 1 295 kronor. Det finns också möjlighet till ett begränsat antal barplatser utan julbord med priser från 495 kronor. Biljetterna bokas via GrandHotel.se.