SANNA NIELSEN MED BAND TILL GULLBRANNAFESTIVALEN FREDAGEN DEN 4 JULI

Sanna Nielsen föddes 1984 i Edenryd utanför Kristianstad. Sanna är en svensk popsångerska som slog igenom redan som 11-åring. Idag är Sanna en utav Sveriges mest folkkära och respekterade artister. Tack vare Sannas fantastiska röst och exklusivitet så är hon den självklara artisten på de stora scenerna och de stora galorna men också kyrkor och mindre scener. Hon har genom åren turnerat flitigt över hela landet och har deltagit i Melodifestivalen sju gånger, dessutom medverkat i program som Allsång på Skansen, Kronprinsessan Victorias Födelsedag, Så ska det låta för att nämna några.

I år vann hon Melodifestivalen med låten ”Undo” och fick representera Sverige i Eurovision Song Contest i Köpenhamn, där hon kom på en stark tredje plats i finalen.

Sannas succéår har bara börjat. Efter Melodifestivalen och Eurovision gör hon nu några få exklusiva konserter tillsammans med sitt 6-manna band och ett av stoppen blir Gullbrannafestivalen, fredagen den 4 juli kl 20.45. Hon kommer bjuda på ett pärlband av sina egna hits och nya låtar från sitt nya album 7 som släpps den 30 juni. Så missa inte denna unika möjlighet att lyssna till Sanna!

Sanna Nielsen går in och ersätter konserten med Gungor som tyvärr blivit inställd pga personliga orsaker. Vi är mycket glada att på så här kort varsel kunna presentera Sveriges mest aktuella popsångerska just nu, Sanna Nielsen med hennes fantastiska band under ledning av Sebastian Robertsson.

Vore trevligt om ni skulle vilja uppmärksamma denna unika konsert och hela vår festival. Hör gärna av er!
För mer info kontakta:
Andreas Joakimson – Ungdomskonsulent på SAU
info@gullbrannafestivalen.com

Ewa Bylander
VD/Platschef Gullbrannagården
0705-542180, 035-421 80

• festival
  • gullbrannafestivalen
  • gullbrannagården
  • halmstad
  • konsert
  • kristen
  • kristna
  • musik
  • rock

Gullbrannagården är en helårsöppen konferens-, kurs- och lägergård med fyrstjärnig camping.

Gården ligger i ett naturskönt område, nära havet, en mil söder om Halmstad. Vi erbjuder flera olika boenden såväl stugor som vandrarhem. Det finns 300 bäddar fördelade i stugor, rum och en lägergård. Vi har både små och stora samlingslokaler. Vår största samlingslokal, Skeppet, har plats för 1000 personer sittande.

Årets campingföretagare 2013 - SCR, Svensk Camping

Ewa Bylander