Nu kan du hylla din kommunala vardagshjälte!

Har du fått bra kommunal service på sistone? Nu kan du ge en särskild hyllning till en person eller en verksamhet inom Helsingborgs stad som gett dig god service. Föreslå din kandidat till utmärkelsen ”Årets serviceupplevelse” idag.

- Vi behöver din hjälp med att hitta våra förebilder, medarbetare i vår organisation som är riktigt duktiga på service, som vi kan lära och inspireras av säger Mathias Johansson Perttu, servicedirektör.

Gör så här:

Lämna ditt förslag på: helsingborg.se/aretsserviceupplevelse

Allt du behöver göra är att ange namn på den person eller verksamhet du föreslår och berätta varför kandidaten förtjänar utmärkelsen ”Årets serviceupplevelse”.

Vem kan jag föreslå?

Du kan föreslå en socialsekreterare, en undersköterska, en hel förskola, en kundtjänstmedarbetare, en bibliotekarie eller någon annan kommunanställd som du tycker ger god service. Utmärkelsen kan delas ut till personer som är anställda i någon av stadens förvaltningar eller i något av stadens helägda bolag.

Här kan du läsa mer om utmärkelsen.

För mer information om utmärkelsen kontakta Mathias Johansson Perttu via mejl Mathias.johanssonperttu@helsingborg.se eller telefon 042-10 64 12

PS. Har du haft en dålig serviceupplevelse? Dela gärna med dig av dina synpunkter och klagomål på helsingborg.se/ettbattre. Tillsammans gör vi Helsingborg bättre!