Hemfrid inleder nytt samarbete med ICA

Hemfrid inleder nytt samarbete med ICA

Hemfrid inleder ett nytt samarbete med ICA för att erbjuda ICA-kunderna en ännu enklare vardag. Från den 17:e oktober har alla ICA-korts kunder möjlighet att samla bonuspoäng på städabonnemang hos Hemfrid. Den som tecknar ett nytt abonnemang får även en välkomstbonus att handla för i butik.

– Vi är väldigt stolta och glada över att vara ny samarbetspartner till ICA. Vi vill båda erbjuda kunderna en enklare och mer hållbar vardag och tillsammans kan vi skapa många positiva synergier för kunden, säger Hemfrids vd Maria Andersson.

Erbjudandet innebär att alla som har ICA-kort får dubbla bonuspoäng på värdet av Hemfrids städabonnemang. Nya kunder får 750 kr i bonuscheck i ICA-butik.

– ICA är både nytänkande och otroligt duktiga på att vara relevanta i sina kunders vardag. Deras fokus på att göra livet enklare för den medvetna konsumenten är helt i linje med våra värderingar. Vårt samarbete öppnar också upp möjligheter att testa nya innovativa idéer och tjänster ihop framöver, säger Maria Andersson.

ICAs erbjudande hos Hemfrid börjar gälla från den 17:e oktober. Erbjudandet gäller alla ICA-korts kunder i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Västerås där Hemfrid har sin verksamhet.

För mer information kontakta gärna:

Maria Andersson, vd Hemfrid, maria.andersson@hemfrid.se, 0704-25 15 22

Anna Chrona, marknadschef, anna.chrona@hemfrid.se, 0735-08 88 03

Hemfrid är Sveriges första och största leverantör av hushållsnära tjänster. Hemfrids 2 200 medarbetare från hela världen underlättar vardagen för familjer i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Västerås och Helsingborg. Vi vill att fler tar hjälp för att få ihop sitt livspussel.