Klassiska NUTELLA® snart i limited edition, först till Hemmakväll, med unik design av varje burk.

Hemmakväll först ut med NUTELLA® i unika designs!

Den 5 januari lanserar Ferrero sin klassiska NUTELLA® i limited edition, där varje burk har en helt egen unik design. Hemmakväll blir först ut i Sverige.

– För oss är det mycket viktigt att våra produkter bidrar till kundupplevelsen. Vi är glada och stolta över att Ferrero Scandinavia AB valt att lansera sin NUTELLA® Unique först hos oss på Hemmakväll. NUTELLA® kommer i samma fantastiskt goda smak som innan, men nu har varje burk en alldeles egen unik design. Unik precis som varje individ och kund. I sommarens varumärkesundersökning ger cirka 90% av Hemmakvälls medlemmar ett högt betyg på bredden i vårt konfektyrsortiment, och det känns mycket bra att kunna bredda sortimentet med NUTELLA® Unique. Vi tackar Ferrero Scandinavia AB för att Hemmakväll blir den första rikstäckande godiskedjan som får lansera NUTELLA® i unik design. Vi tror att NUTELLA® i sina roliga och unika burkar kommer att attrahera NUTELLA®-älskare såväl som nya konsumenter, säger Jaana Thorén, marknadschef på Hemmakväll.

NUTELLA® Unique finns att köpa i alla Hemmakväll-butiker från och med fredag 5 januari 2018.