Äntligen får landets folkhälsovetare & beteendevetare en egen årlig mötesplats!

Pressmeddelande   •  Dec 19, 2016 07:30 CET

Beteende & Folkhälsa 2017 är mötesplatsen och konferensen för dig som jobbar inom folkhälsa eller för dig som är beteendevetare samt yrkesverksam inom social omsorg. Dagarna arrangeras tillsammans med Akademikerförbundet SSR, Svensk förening för folkhälsoarbete samt Nätverket för beteendevetare. Här utvecklas du inom ditt yrkesområde och lyssnar till sakkunniga talare, knyter kontakter med nya och gamla branschkollegor. Du får ny kunskap, arbetsglädje och inspiration under två fartfyllda och utvecklande dagar!

Beteende & Folkhälsa 2017 arrangeras den 10-11 maj 2017 i Stockholm.

Besök hemsidan - Klicka här

Läs hela programmet - Klicka här