Pressinbjudan: ExjobbExpo – mässan som kan avgöra ett företags framtid

Onsdagen den 10 november bjuder Högskolan i Skövde in till en mässa kring examensarbeten. ExjobbExpo är ett årligen återkommande evenemang, välbesökt av Högskolans studenter, företag och organisationer i offentlig sektor.

Under mässan får representanter från näringsliv, kommuner och organisationer träffa studenter som är på väg att planera sina examensarbeten och andra typer av projektarbeten. Arbetslivsrepresentanterna kan komma med konkreta förslag på möjliga arbeten eller lyssna på vad studenterna har att erbjuda.

Mötet mellan studenter och företag kan vara mycket fruktbart för samtliga inblandade och skapar direktkontakt mellan studenterna och arbetslivet. En kontakt som ibland leder till framtida anställningar.

Representanter för massmedia är välkomna att ExjobbExpo
Tid: Onsdag 10 november kl: 16.00 – 17.30
Plats: Högskolan i Skövde, forskningshuset Portalen, Kanikegränd 3, Skövde