Kör in i framtiden med Hogia G4 Transport

Arbeta var du vill, när du vill med nya transportplaneringssystemet från Hogia – G4 Transport. Systemet ger dig full kontroll på dina transporter – snabbt och enkelt. Allt du behöver för att komma i gång är fem minuter, en dator med Windows 7 och internetuppkoppling.

G4 Transport är Hogias nya transportplaneringssystem för mindre åkerier och är baserad på den allra senaste teknologin. Hogia G4 transport är en molnbaserad tjänst där alla kunddata lagras på Hogias säkra servrar. Du slipper programvaruinstallation, driftsättning och utbildningar och kan ägna dig helhjärtat åt dina transporter. Hemma eller på jobbet spelar ingen roll. Dina data har du tillgång till när du vill och från vilken dator du vill.

– Det är suveränt att kunna jobba när som helst och var som helst, som med alla andra verktyg som man har i dag. Vi har effektiviserat vår verksamhet enormt, säger Rickard Orre, delägare i Jonils i Göteborg AB.

Med överskådliga vyer och hög igenkänningsfaktor i Microsoft Outlookmiljö ska du känna dig hemma i systemet. Den illustrerade och kortfattade startguiden hjälper dig att lätt komma i gång, utan annan supporthjälp, och du kan snabbt börja jobba.

– Kunden ska inte behöva tänka på sina IT-lösningar. De ska kunna ha full kontroll i sina system ändå. I Hogia G4 Transport får kunden morgondagens teknologi redan i dag, med fullt fokus på användarvänlighet. Det här är bara starten på en ny generation transportplaneringssystem från Hogia, säger Annika Bjurmalm, marknadsansvarig för Hogia G4 Transport.

Hogia G4 Transport är ett komplett system bestående av orderregistrering, transportplanering med fyllnadsgrad, orderstatus, ruttplanering och historik. Tjänsten kostar 79 kronor i månaden per fordon och är anpassad till åkerier med maximalt 15 fordon eller 2500 ordrar i månaden.

– Med transportplanering i Hogia G4 Transport effektiviserar kunden sin vardag och kan i stället fokusera på att utveckla verksamheten, säger Annika Bjurmalm.

Det öppna gränssnittet och den nya teknologin ger kunderna stora möjligheter att successivt och i egen takt växa i systemet.

G4 Transport är utvecklat i nära samarbete med Hogias transportkunder. Med mer än 20 års erfarenhet av systemlösningar för transportbranschen kan kunden känna sig trygg hos Hogia.

För mer information kontakta:
Annika Bjurmalm, marknadsansvarig för Hogia G4 Transport, Hogia Transport Management Systems AB.
Tel: 0761–46 88 13. E-post: annika.bjurmalm@hogia.se

• Transport

• transport

600 skandinaviska transportföretag använder Hogias programvaror för den dagliga planeringen av hur sammanlagt 25 000 lastbilar används. Hogia skapar Hållbar IT: Med transportplaneringssystem från Hogia effektiviserar åkerierna sina körningar och bidrar till en grönare miljö. Mer information finns på hogia.se.