Produktnyhet - Holistic ImmunStark kan bespara svenska staten flera miljarder kronor

I Sverige vabbar vi sammanlagt bort 6,3 miljoner dagar om året till en kostnad av 5,7 miljarder kronor*. Det är hisnande kostnader, som belastar statskassan helt i onödan. Nu lanseras Holistic ImmunStark som aktiverar immunsystemet att reagera snabbare.

Barnfamiljer blir ofta dubbelbestraffade av förkylning. Först vabbar vi en vecka när barnen är sjuka. Sedan blir vi själva sjuka. Både vi och samhället förlorar på förkylningssäsongen och influensatider helt i onödan. Det finns nämligen ett sätt att aktivera kroppens immunsystem att reagera snabbare.

"Holistic ImmunStark innehåller det patenterade ämnet Wellmune®. Det är en 1,3/1,6-betaglukan från jäst som enligt studier aktiverar immunsystemet att reagera snabbare. ImmunStark innehåller även vitamin C, D och B6 samt zink, koppar och selen som samtliga bidrar till immunsystemets normala funktion," berättar Anna Fransson, marknadschef på Holistic.

Andra som kan ha glädje av Holistic ImmunStark är elitmotionärer, människor med stressig vardag och seniorer. Holistic ImmunStark kan även med fördel tas inför allergisäsongen och resor utomlands.

Rekommenderat pris: 229 kr.

Distribution

Holistic ImmunStark finns hos terapeuter och i hälsofackhandeln (i butik och på nätet).

Mer information om Holistic ImmunStark, klicka här

*Källa: Försäkringskassan, statistikperiod 1 jan 2016 - 31 dec 2016