Hylla en förening som jobbar effektivt med sin energi.

Nominera till Bostadsrättsmässans Energipris 2018

Har din bostadsrättsförening smarta lösningar till att minska energiförbrukningen i fastigheten? Toppen! Nominera din eller en annan förening som är bäst på energispar i Malmöregionen till Bostadsrättsmässans Energipris.

Surfa in på https://malmo.bostadsrattsmassan.se/energipris/ för att tävla, senast den 5 oktober.

Fina vinster utlovas som delas ut på Bostadsrättsmässan i Malmö den 6 september.

Priset har skapats för att uppmuntra och uppmärksamma de föreningar som gjort energismarta val. Tillsammans kan vi engagera oss för att bidra till en renare stad.

Stort lycka till!

Om Bostadsrättsmässan i Malmö

Bostadsrättsmässan är Sveriges största mötesplats för bostadsrättsföreningar – en kunskapsmässa för alla som sitter i en bostadsrättsstyrelse, är fastighetsförvaltare eller inköpare. HSB Malmö är en av arrangörerna bakom mässan som pågår 5–6 oktober på Malmömässan.