Prova gratis digital-tv i 2 månader

Prova gratis digital-tv i 2 månader

Nu kan du som boende hos Hyresbostäder i Norrköping testa digital-tv från Com Hem helt gratis i 2 månader. Erbjudandet gäller *alla boenden som har Com Hem's basutbud, en platt-tv med inbyggd digitalbox godkänd av Com Hem samt att du inte redan har ett digital-tv abonnemang från Com Hem sedan tidigare.

Du får en tv-modul laddad med över 60 kanaler helt gratis under 2 månader. Om du inte vill fortsätta med ett abonnemang kan du när som helst under prövotiden ringa Com Hem för att säga upp avtalet eller teckna dig för ett annat programutbud.

Detta erbjudande gäller t.o.m. 31 januari 2012, ta kontakt med oss så får du mer information.
Josef  011-210822
Linda  011-211601
Alexandra 011-211652

Viktigt att veta
Erbjudandet gäller t.o.m 31 januari 2012 och endast nya digital-tv-kunder. Tv-modul alt Tv-modul för HD gratis vid samtidigt tecknande av Digital-tv XL. Digital-tv XL 0 kr/mån i 2 månader. Under de två frimånaderna har man rätt att säga upp Digital-tv XL eller byta till ett annat digital-tv-abonnemang utan några extra kostnader, genom att ringa Com Hem Kundservice 0771-55 00 00.

Hör man inte av sig inom 2 månader fortsätter abonnemanget med Digital-tv XL, kostnad 349 kr/mån. Ingen bindningstid. 3 kalendermånaders uppsägningstid.

Abonnemangskostnad år 1: 3 490 kr (ord.pris 4 188 kr). Kortavgift tillkommer med 294 kr/halvår. Just nu bjuder vi på de tre första månaderna. Väljer du att betala med autogiro eller e-faktura slipper du betala 35 kr i tillägg för pappersfaktura. Kreditkontroll kommer att göras på alla nya kunder.

* Erbjudandet gäller inte i Krokek, Skärblacka och Kvarsebo