Pressinbjudan: Invigning av Idyllen, Trygghetsboende Kneippen

Pressmeddelande   •   Jun 10, 2019 14:00 CEST

Norrköpings första trygghetsboende i populära Kneippen är sedan en tid tillbaka färdigställt, den f.d. Shellmacken är ett minne blott och nu står där fyra fina hus och en härlig innergård. Hyresgästerna har flyttat in, gården pyntas och mattan rullas ut – imorgon tisdag den 11 juni är det äntligen dags för invigning!

Vi inleder med en traditionell invigningsceremoni där bland annat Olle Vikmång, ordförande i Vård- och omsorgsnämnden, Eva-Britt Sjöberg, tidigare ordf. i Vård- och omsorgsnämnden och Thomas Idenås, styrelseordförande Hyresbostäder medverkar. Därefter bjuds det på somrigt mingel, tårta och kaffe ute på gården till tonerna av Lotta Källström.

Dag: Tisdag den 11 juni
Tid: Klockan 14.00
Plats: Lokegatan 11

Media är varmt välkomna att delta.

För mer information kontakta: Lars Löfgren, Marknadschef, 073-020 15 95