Koll på innetemperaturen?

Koll på innetemperaturen?

Just nu är det köldrekordsperiod för andra gången under 2010. En kall vinter som säkert gör att många ägnar en extra tanke åt värmen i sina hem, fritidshus, garage eller pannrum. Vanliga frågor just nu är av typen: -kan jag ha koll på att värmen fungerar hemma? Kan jag slå på värmen innan jag kommer till landet?

För den som vill temperaturövervaka på distans finns två produkter som passar extra bra:

MMS kameran kompletterad med trådlös temperatursensor varnar om temperaturen sjunker. En bonus är att den skickar en bild om en oväntad besökare smyger förbi kameran, en annan bonus är att den skickar SMS om strömmen går.

ESIM264 är en GSM baserad produkt som kan temperaturövervaka och fjärravläsas. Dessutom har den in- och utgångar och kan fungera både som larm och klimatstyrning. All kommunikation sker via SMS.

Ta med dig kontrollen vartän du går. Övervaka din viktiga egendom via MMS eller SMS med din mobiltelefon. Med enkla medel kan du ha full koll på läget.