Kvalitetskablar ersätter trotjänare

Kvalitetskablar ersätter trotjänare

Efter fälttester med många olika typer av antennkablage kan vi presentera nya modeller av antennkablar som vi verkligen tycker presterar bättre än tidigare modeller.

LFK är en kabel som ersätter YE50 och RG58. LFK är en tunn kabel vi rekommenderar till GSM, 3G och 4G tillexempel. LFK är i alla avseenden bättre än YE50 (och för vissa frekvensband och med vissa kontaktkombinationer är den likvärdig med den avsevärt grövre RG213). LFK finns i en rad olika utföranden, med olika typer av kontakter och i olika längder.

LFKu är vår tjockare antennkabel, som ersätter LMR400 och RG213. En kabel med dämpning snäppet bättre än LMR400 men med ett avsevärt bättre pris än tidigare. Det här är en kabel vi rekommenderar till radiomodemsnät, radiolänknät och andra liknande installationer.

Vi kommer fortsätta jaga den bästa antennkabeln i framtiden och vi sätter fortsatt press på priser, teknik och leveranstid!

Se mer om våra antennkablar i vår nya film!