Intertechna Partner of the year 2019

Intertechna utsedda till Partner of the year 2019 av HID

Intertechna fick den 19/2 utmärkelsen "Partner of the year 2019" av HID. Det kostnadseffektiva och trådlösa IIoT systemet för tillståndsövervakning för maskinutrustning, HID Condition Monitoring (tidigare Bluvision), tog stor fart inom industrin i Sverige under 2019 och har under detta året även nått ut till vårt grannland Norge.

Lars Djuvfeldt, Janne Persson och Fredrik Gryth var tidigare under året i Fort Lauderdale i Florida, USA och tog emot utmärkelsen som har vunnits i global konkurrens. Motiveringen till priset var Intertechnas höga tekniska kompetens, att man tillsammans med kunderna utvecklar systemet så det blir mer anpassat för verkligheten och för den mängden av system som numera finns runt om i Sverige.

Det är till stor del våra kunder som gjort det möjligt för oss att få denna utmärkelse på grund av det stora förtroende dom givit oss genom att investera i systemet. Vi är stolta över våra engagerade kunder som tillsammans med oss hjälpt till att utveckla det trådlösa maskinövervakningssystemet.

Ett tack ska även riktas till alla inblandade i Intertechnas organisation där ett stort arbete görs varje dag. Ett arbete som kräver att alla inblandade alltid ställer upp och ständigt har kunderna i fokus.

På bilden ser vi från vänster Lars Djuvfeldt, försäljningschef, Janne Persson, VD och Fredrik Gryth, support- och installationstekniker tillsammans med Jason Herro från HID.

Om Intertechna AB

Intertechna AB är ett välkänt företag inom Underhåll och Kalibrering. I mer än 25 år har Intertechna levererat avancerade datorbaserade system inom process, läkemedel, kärnkraft, stålindustri.  Intertechna har sedan 1992 ett Ackrediterat laboratorium för att serva industrin med precisionskalibreringar. Vidare finns ett komplett program av kalibreringsutrustning för tryck-, temperatur- och elektriska signaler.