Kentima satsar på utökat utbildningsutbud

Kentimas utbildningsbroschyr för hösten 2012 är klar. I den kan man läsa om vilka utbildningar Kentima erbjuder, vad de innehåll och datum för höstens kurser.

Även denna gång har Kentima utökat antalet kurstillfällen för att möta den ökade efterfrågan på utbildning. Förutom fler kurser inom Ethiris och WideQuick har säljutbildningar inom respektive produktområde lagts till. Säljutbildningarna är till för att hjälpa Kentimas återförsäljare och distributörer att på bästa möjliga sätt presentera produkterna för sina kunder.

Kurserna hålls alltid av personal som är mycket kunniga i programmen och produkterna. Det finns flera olika nivåer att välja på, från grundutbildningar till mer avancerade utbildningar där man verkligen går in på djupet i programmen. Kentima erbjuder även utbildningar på engelska.

Kunskap är nyckeln till framgång i affärer. Genom att förstärka kompetensen ökar försäljningen, samtidigt som resultatet förbättras. Därför erbjuder Kentima genom sina utbildningar möjligheten att öka företagens kompetens och därmed ge dem en konkurrensfördel på marknaden.

Läs mer om våra utbildningar här >>
Ladda ner utbildningsbroschyren - webbversion (pdf)

Kontakta oss gärna vid frågor och anmälan.
Mail: info@kentima.se