Grattis Anna Björnberg som är en av Supertalangerna 2015!

Supertalang-Emblem2015.jpg

“Supertalangerna är smarta, välutbildade och yngre än någonsin”. Så skriver Veckans Affärer som listar Sveriges 101 Supertalanger.

Idag är vi extra stolta över att jobba på Kivra :) Anna Björnberg, som jobbar med sälj och affärsutveckling hos oss, är nämligen en av dem som kvalade in på listan över Sveriges 101 Supertalanger! Dessutom i den, i våra ögon, finaste kategorin “Hållbarhetsivrare”.

Så här lyder motiveringen:
“Årets student 2014 efter att ha lyckats bolla studier på handels, ett eget konsultbolag, sin ideella organisation 180 Degrees Consulting och rollen som coachchef på Upgrades. Nu har hon tagit steget ut i arbetslivet och hittat hem på Kivra.”

Stort grattis Anna!

Läs mer om Anna och hennes jobb på Kivra.