Hej Drottninggatan!

Hej Drottninggatan!

Idag har vi flyttat till större lokaler i centrala Stockholm, närmare bestämt till Drottninggatan, och vi kunde inte vara gladare!

Under den senaste tiden har vi växt som bolag och vårt senaste stjärntillskott är Tor Nilsson Öhrn som stärker upp frontend-teamet (välkommen till Kivra Tor!). Vi har en riktigt bra känsla och för att fortsätta på temat med glada nyheter så har FAM (Foundation Asset Management) i linje med tidigare överenskommelse just ökat sin ägarandel i Kivra från 20% till 30%. Att ha långsiktiga och starka ägare i ryggen som tror lika mycket på Kivra som vi gör, är väldigt positivt och det gör oss såklart väldigt glada och taggade.

Därmed säger vi hej då till Hammarby Sjöstad som tagit väl hand om oss och gör oss redo för nya äventyr och möjligheter!