Kivra backar Breakit Impact Challenge

Kivra backar Breakit Impact Challenge

6 maj drar Breakit Impact Challenge igång! Initiativet handlar om att hjälpa näringslivet att bli klimatsmart (och på sikt även klimatneutralt!). Vi tror, som Breakit och samarbetspartnern Norrsken, att entreprenörer och techbolag kan bidra till en bättre och mer hållbar värld.

Därför är det så viktigt med initiativ som dessa som inspirerar, pushar och engagerar företag till att bli klimatsmarta. Vi är väldigt stolta över att backa detta initiativ!

Vad handlar det om? Att bli klimatsmart på 30 dagar – häng på utmaningen!
Breakit Impact Challenge handlar om att de företag som deltar får fem utmaningar under 30 dagar - där målet är att göra företaget klimatsmart. Det är kostnadsfritt att delta och det enda som krävs är tid och engagemang.

Utmaningen börjar måndag den 6e maj 2019. Läs mer här och anmäl också ditt företag till utmaningen.