Lilla Parken presenterar - att vara död har sina begränsningar - Premiär 11 mars

Vi möter personerna i pjäsen som alltid men ändå helt annorlunda. Inget är som det brukar. Verkligheten har blivit väldigt konstig. Så upp och ner som det är. Vad är det som hänt ikväll egentligen? Och vem ska bära ansvar eller skuld? Hur det än är så måste kvällens dilemman klaras ut och rättfärdigas när det som skett har skett.
Gjort är gjort brukar alla säga men... "Det är inget fel egentligen, enda felet är att allt är försent, för nu är det som det är, det är så jävla försent!" Och vi kan bara undra tillsammans "Vad var det som hände egentligen?"

Trailers, musik, foton och mer info finns på hemsida: http://www.attvaradod.se

PLATS: Nytorgsteatern,
Närkesgatan 1
T-bana: Medborgarplatsen & Skanstull

BILJETTER:
Förköp 100kr via
Tickster

I dörren 150kr

Manus & Regi: Patrik
Bergner
Har som skådespelare medverkat i ett flertal produktioner vid bland annat Stockholms
Stadsteater och Göteborgs Stadsteater. Har förutom TV regisserat kring hundratalet föreställningar i olika sammanhang och grupper.
Har som dramatiker skrivit över 35 pjäser och vann 1989 det Nordiska Dramatikerpriset för pjäsen Pappas flicka. Är utbildad på Teaterhögskolan i Göteborg.

På scen: Sara Ålund
Har spelat i flertalet föreställningar med Kitten p. projects bland annat Limbo Noir, Mörkerseende, och Charles & Henry. Har tidigare varit verksam i den fria teatergruppen Le pit bull i Stockholm. Är utbildad på Kulturamas yrkesförberedande skådespelarlinje och Calleflygare teaterskola.

På scen: Emil Kekonius
Har medverkat i 40 talet teateruppsättningar, bland annat orkesterns Rickard III och Ålhålet under 2010. Emil har spelat alltifrån barnteater till show till drama till komedi. Emil är drivande i teatergruppen Lilla Parken som fram tills nu har ägnat sig åt barnteaterproduktion.

Orginalmusik: Mikaela Karpathakis
En shooting star som är i början av sin karriär.
Har specialkomponerat musik och sånger för denna produktion.

Lilla
Parken