teater Lilla Parken meddelar

Välkommen.

Sista chansen att göra ett sommarbesök hos teater Lilla Parken!
Vi inleder på onsdag sista spelveckan denna showsommar och går i mål på söndag med 144 föreställningar och 6 produktioner spelade från 1 juni på tre olika adresser i Stockholms län (Märsta, Fjäderholmarna & Stora Skuggan).

Kommer du inte och kollar in showerna live så kolla in bilderna från föreställningarna.
De är fria att publicera: https://www.lillaparken.se/press.asp

Publikens ord:

Komedin Medmänskligheten:
”Var och tittade på Föreställningen igår och måste säga att det var en fantastiskt rolig, tänkvärd och lite skrämmande upplevelse! Hela ensamblen var grymt taggade och spelade sina karaktärer med bravur. Så jag kan rekomendera alla att ta sig ut till Stora Skuggan och se detta "spektakel" av Ola Aurell innan det är försent.”

” Tack alla ni fantastiska som ser till att sådan här klassunderhållning finns! Jag kommer försöka hinna se föreställningen en gång till, och se om jag kan få med mig några kamrater!”

”Tack själva för tankeväckande pjäs. :) Jag har en ung kvinnlig släkting med benskörhet.”

” Tack för en riktigt bra föreställning.”

”150 kr för en kul föreställning och ett riktigt bra band är ett fynd. Jag tror ni tar för lite betalt”

Bråkstakar:
”Ni har just missat en bra föreställning med Lilla Parken som utmanar könsroller. De kommer gärna till er.”

De stulna skratten:
”Tack för en underbar föreställning på Steninge Slott idag! Full fart på barnen som inte kan sluta prata om trollet, piraten och clownen. Härligt med barnens cirkus på slutet!”

De stulna skratten & Bråkstakar:
”Tack för t vå riktigt bra föreställningar idag på Steninge slott! Hoppas fler tar chansen att se er, de missar något om de bangar! Dubbelbiljett var en höjdare, det blev en heldag med mycket att prata om efteråt. Svävande Indianen hälsar...”

Kråkans Kramar:
”Tack för en underbar föreställning "Kråkans kramar" idag i regnet på Stora Skuggan!!”

Mycket välkommen att se någon eller flera av våra shower, hör av dig till Emil Kekonius på 0736-282619 eller mejla info@lillaparken.se.

Återstående föreställningar denna sista spelvecka 31 juli – 4 augusti.

På Stora Skuggans Amfiteater
Medmänskligheten följs av Nippe Svensk onsdag 31 juli kl 19.00