Vi är ett Gasellföretag

Vi har blivit utsedda till Dagens Industris Gasellföretag vilket innebär att vi är ett av företagen med snabbast tillväxt i Sverige. Bakgrunden är en fördubblad omsättning och stabil tillväxt med nöjda kunder inom både personalförmåner och IT-drift.

Under förra veckan hölls galan DI Gasell i Konsert & Kongress i Linköping. LAN Assistans fick ta emot det prestigefyllda priset som det sjätte snabbast växande företaget inom länet.

– Vi är otroligt glada över att få ett kvitto på att vår satsning gjort skillnad. Att vi dels vuxit oss stora på personalförmåner (Ecochange personalförmåner) med främst cyklar och datorer till organisationer och kommuner inom hela vårt land, men att det också gett resultat att vi fokuserat på Östergötland när det kommer till IT-sidan, säger LAN Assistans vd Attila Földhazi.

– Oavsett om vi erbjuder personalförmåner eller IT-drift och konsulttjänster så erbjuder vi produkter och tjänster som hjälper kunderna att utvecklas. Vi gör vår grej och det gillar kunderna, avslutar Attila.

Om DI Gasell, hämtat från www.gasell.di.se:
Gasellundersökningen rankar Sveriges mest framgångsrika företag i 21 län. Undersökningen bygger på företagets fyra senaste årsredovisningar. Mindre än en procent av Sveriges aktiebolag uppfyller kraven för att få kallas Gasellföretag.
DI Gasell har funnits i 20 år och ges ut av Dagens Industri.

För mer information, kontakta:

attila.foldhazi@lanassistans.se