Pressinbjudan: Invigning av e-sportarena i Insjön

Pressinbjudan: Invigning av e-sportarena i Insjön

Måndag 13 januari klockan 14.30 invigs den nya e-sportarenan på fritidsgården Jippo med representanter från Leksands Sparbank och Leksands Kommun.

Leksands Sparbank återinvesterar i olika projekt i Siljansbygden där e-sportarenan är ett av dem. Projektet har tilldelats 369 231 kronor.

Program:

14.30 - invigning med tal av bland andra, Björn Rinstad, vd Leksands Sparbank och kommunalråd Ulrika Liljeberg, C.

14.30 - 21.00 - öppet hus och visning av den nya arenan.

Press är välkommen att delta vid invigningen.

Kontakt:

Björn Rinstad, Leksands Sparbank - 0247-886 75

Mats Johansson, fritidsgården Jippo - 070-372 06 48

Ulrika Liljeberg, Leksands Kommun - 0247-801 24

Oss äger ingen. Leksands Sparbank är en fristående bank utan aktieägare. Vårt mål är att människor och företag i bygden ska må bra och utvecklas. Vår vinst återinvesteras för att bygden ska blomstra. Vi är nämligen ingen vanlig bank.