Stockholmskontoret har flyttat – fast ändå inte

Stockholmskontoret har flyttat – fast ändå inte

I takt med kraftig tillväxt av både uppdrag och antal medarbetare i Stockholm så inleddes under hösten sökandet efter nya kontorslokaler. Det ursprungliga kontoret låg i hjärtat av Söder på Krukmakargatan – och det kommer det att göra även i fortsättningen. Flyttlådorna går helt enkelt bara upp ett par våningar – i samma hus!

Den efterlängtade flytten har dock resulterat i en dubbelt så stor yta, egen entré, fler mötesrum och ljusa, generösa ytor för ytterligare arbetsglädje. Den nya kontorslokalen är en viktig del i det strategiska arbetet med att stärka Liljewalls position på Stockholmsmarknaden.

”En ny lokal ger oss såklart nya möjligheter. Nu kan vi fortsätta att växa och utvecklas utan rumsliga begränsningar”, säger Harald Gamrell, kontorschef Stockholm, Liljewall.

Harald Gamrell

Arkitekt Uppdragsansvarig arkitekt, Göteborg 0708-795 799