Skip to main content

Taggar

Senaste nytt

Bisol väljer Lively Wines!

Bisol väljer Lively Wines!

Pressmeddelanden   •   Jun 19, 2018 11:45 CEST

​Prosecco, som det var tänkt från början!

Christian Hellberg börjar en resa med grisar och galenskaper tillsammans med Hans Schwarz och The Butcher Pinot Noir 2016

Christian Hellberg börjar en resa med grisar och galenskaper tillsammans med Hans Schwarz och The Butcher Pinot Noir 2016

Pressmeddelanden   •   Maj 21, 2018 16:40 CEST

Folj Christian Hellbergs resa med grisar och galenskaper med The Butcher Pinot Noir 2016

Ny design på Juno Rosé ett Fairtrade-vin från Sydafrika

Ny design på Juno Rosé ett Fairtrade-vin från Sydafrika

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2018 11:21 CEST

Juno- Det ljusrosa, fräscha och rättvisa vinet!

​Lively Wines presenterar #handsonwine

​Lively Wines presenterar #handsonwine

Pressmeddelanden   •   Mar 02, 2018 11:53 CET

​Lively Wines tillsammans med fotograf Fabian Björnstjerna presenterar ett kreativt vin och foto project- #handsonwine

Ny ekologisk Champagne Pol Cochet Symbiose NV

Ny ekologisk Champagne Pol Cochet Symbiose NV

Pressmeddelanden   •   Feb 28, 2018 14:45 CET

Ny ekologisk Champagne Pol Cochet Symbiose NV – Lanseras 1 Mars

 Nyheter från Hugel!

Nyheter från Hugel!

Pressmeddelanden   •   Feb 28, 2018 14:30 CET

​Riesling Grossi Laüe 2011 och Pinot Noir Grossi Laüe 2011 lanseras 2 Mars

Lively Wines Box No. 1

Lively Wines Box No. 1

Pressmeddelanden   •   Apr 07, 2017 09:52 CEST

Lively Wines lanserar sin första vinlåda!

Lansering av Algueira Mencía 2015

Lansering av Algueira Mencía 2015

Pressmeddelanden   •   Mar 16, 2017 12:07 CET

Lansering av Algueira Mencía 2015

Weblansering av Gajas vingårdsbetecknade Barbaresco: Costa Russi, Sorì Tildìn, and Sorì San Lorenzo.

Weblansering av Gajas vingårdsbetecknade Barbaresco: Costa Russi, Sorì Tildìn, and Sorì San Lorenzo.

Pressmeddelanden   •   Feb 22, 2017 12:01 CET

Weblansering av Gajas vingårdsbetecknade Barbaresco: Costa Russi, Sorì Tildìn, and Sorì San Lorenzo.

En helkväll med stort M!

En helkväll med stort M!

Pressmeddelanden   •   Feb 10, 2017 11:58 CET

Boka in den 17:e februari i kalendern, då anordnar nämligen Eriks Gondolen en Winemakers dinner med viner från Rhôneproducenten M.Chapoutier. Boka genom att skicka en förfrågan till info@eriks.se eller slå en signal på 08-641 70 90 En bättre aktivitet för en grå februarikväll blir svårt att hitta!

Mer Gaja Barbaresco 2013

Mer Gaja Barbaresco 2013

Pressmeddelanden   •   Nov 30, 2016 09:49 CET

Mer spännande utsläpp från Gaja

Mer spännande utsläpp från Gaja

Pressmeddelanden   •   Nov 02, 2016 12:34 CET

Viner från Barolo och en back-vintage Barbaresco

Nu släpps Gaja Brunello Di Montalcino Pieve Santa Restituta 2011

Nu släpps Gaja Brunello Di Montalcino Pieve Santa Restituta 2011

Pressmeddelanden   •   Nov 02, 2016 11:23 CET

Nyheterna alla Brunello älskare har väntat på- en ny årgång från Gaja Brunello di Montalcino Pieve Santa Restituta.

Lively Wines är stolta att lansera Gaja Barbaresco 2013!

Lively Wines är stolta att lansera Gaja Barbaresco 2013!

Pressmeddelanden   •   Okt 28, 2016 14:04 CEST

Lively Wines är stolta att härmed lansera Gaja Barbaresco 2013, det är en väl ansedd och klassisk årgång som tydligt lyfter fram allt vad Piemonte har att erbjuda.

Hugel & Fils inleder samarbete med Lively Wines!
M.Chapoutier Sélection Parcellaires 2013

M.Chapoutier Sélection Parcellaires 2013

Pressmeddelanden   •   Maj 24, 2016 13:24 CEST

WE'RE HIRING!

WE'RE HIRING!

Nyheter   •   Mar 30, 2016 14:18 CEST

En av Sveriges mest älskade Bourgogne-producenter till Lively Wines!
Lansering av nya årgångar från By Farr!

Lansering av nya årgångar från By Farr!

Pressmeddelanden   •   Mar 01, 2016 09:00 CET

Den nya allokeringen från By Farr har äntligen landat i Sverige

Lively Wines stärker portföljen med toppnamn i Chablis