Programledaren Hanna Persson lägger sig på terapidivanen för att reda ut sitt bekräftelsebehov – inför publik såklart.

Frågan Live – Hur är det med bekräftelsebehovet Hanna Persson?

Hur överlever en som bekräftelsetorsk i ett like-samhälle? Och hur hittar en vägen ut från det bekräftelsebehov många stundtals upplever som ett fängelse? Det är ämnet i nästa avsnitt av Frågan som Löfbergs sänder live från The Lobby i Stockholm den 22 augusti.

- De sju första avsnitten av Frågan har väckt många känslor och skapat debatt, och vi är enormt glada för all respons vi fått. Den här gången gör vi på ett lite annorlunda sätt, säger Erica Hallin, Content & Production Manager på Löfbergs.

Hanna lägger sig på terapidivanen
I intervjuserien Frågan har Löfbergs låtit programledaren Hanna Persson ställa frågorna som står mellan oss och en bättre morgondag. I jakt på svar har hon träffat kända profiler med egna erfarenheter i frågan. Nu är det Hannas tur att stå för svaren.

I ett ärligt och nära samtal med psykologen och Rädslan-poddaren Linnea Werner lägger sig Hanna på terapidivanen för att reda ut känslorna hon delar med väldigt många andra.

Den som vill vara med på plats kan ansöka om biljetter på Löfbergs webb. Antalet platser är begränsade, först till kvarn.

Erica Hallin, Content & Production Manager, Löfbergs. Tfn: 054-14 01 79,