Portregister Digitha – för större installationer

Nu släpper Malux nyheten om Portregistret Digitha. Portregistret Digitha lämpar sig för större fastigheter och bostadshus med många hyresgäster. -I Digitha finns alla tänkbara funktioner under en panel, säger Håkan Östberg (säljare Port & Passage hos Malux)

Portregister Digitha är en rostfri panel som som kan monteras infälld eller utanpåliggande. Fastighetsägaren, arkitekten, konsulten eller företaget är den som föreslår eller väljer om de vill installera en Digitha med eller utan kamera.

Digitha är en komplett lösning, vilket betyder att det medföljer en informationsmodul, display, kodlås och proxläsare i portregistret.

Ljud & bildmeddelande ges till besökaren! Något som är unikt med Digitha är att besökaren får ljud & bildindikation. -Exempelvis när lägenhetsinnehavaren trycker på dörröppning i svarsapparaten, så talar en röst ut i portregistret att dörren är öppen, samtidigt som en bild med en öppen dörr visas i displayen, säger Håkan Östberg.

Våra kunder gillar säkerhet! -Vi arbetar med kunder över hela Sverige när det gäller säkra portar, entréer och trapphus. Oavsett vad våra kunder behöver inom porttelefoni eller passage, tar vi fram rätt lösning, avslutar Håkan Östberg.

Tekniska data: Portregister Digitha

• Display, infomodul och knappsats (kodlås)
        • Integrerad proxläsare (EM/TF/)
        • Text, bild och ljudmeddelanden till besökaren
        • Tydliga inställningsmöjligheter (för ljud, kamera)
        • Med eller utan vidvinkelskamera (37–55°)
        • IP54 (väderskydd för video finns)
        • Utanpåliggande låda: LxBxD (383 x 145 x 42) m
        • Infällnadslåda: LxBxD (367 x 127 x 45) mm.

Mer info: http://www.malux.se/se/uploads/Passagekontroll-BPT.pdf