Skräddarsy dina matvanor genom att handla via nätet på MatHem.se

Allt fler människor upptäcker fördelarna med att handla mat över internet. Webbtjänsten MatHem.se ger människor möjlighet att få hem fräscha matvaror direkt till dörren och därmed spara både tid, pengar och ork. Varje vecka serveras recepttips av kända personer, bland andra deckardrottningen Camilla Läckberg och Monika Ahlberg som är aktuell med sin kokbok ”Monikas Jul”.

-Vi är en matbutik på nätet som vänder oss till alla som är prismedvetna, värdesätter sin tid och som vill ha färska matvaror handplockade från vår närbutik levererade direkt hem till dörren. Vår hemsida är enkel att navigera och du kan beställa varorna och få hem dem snabbt, säger MatHem.se:s VD Tomas Kull.

Monika Ahlberg ger recepttips
Förutom en rad nya funktioner, såsom möjligheten att handla färdigkomponerade matkassar och en toppmodern sökfunktion i vår varu- och receptbank, så kommer det nya recepttips varje vecka. Denna vecka presenteras rätter Jul och lättlagade mattips ur Monika Ahlgren bok Monikas Jul. Förra veckan var det boken ”Smaker från Fjällbacka” av Camilla Läckberg och nästa vecka ger.

Ett ekologiskt val
MatHem.se har ett av Sveriges största utbud av ekologisk mat på nätet. Genom en unik receptbank så kan kunden med några få knapptryckningar skräddarsy sin profil. Varje recept anpassas efter kundens önskemål, som bland annat kan bestå av ekologiska varor, laktosfria ingredienser eller nyckelhålsmärkta maträtter.

Tomas Kull, VD på MatHem.se
tomas@mathem.se

www.mathem.se

Sveriges största och smartaste matbutik
Mathem.se är Sverige största och smartaste matbutik på nätet med över 10 000 varor, däribland hundratals ekologiska, glutenfria, laktosfria och mjölkproteinfria varor. Vårt mål är att spara tid åt dig samt ge dig inspiration.