Sommarlyssning x2 och kommande bok!

Om 2 veckor släpps min och Per Sundins nya bok Fatta matte - Gör matematik enkelt med kraftfull minnesträning. Vi har tagit fram en helt ny metod för att lära sig matte på ett kul och effektivt sätt. Boken sträcker sig helt från grunden fram till avancerad gymnasiematte. Så vitt vi vet har ingenting liknande gjorts någonstans i hela världen tidigare. Här har jag skrivit ytterligare lite på Facebook om boken.

Är du nyfiken på boken och har massor av följare i sociala medier? Eller jobbar du på en mediekanal och vill låta mig komma och visa hur man botar sin matterädsla? Hör gärna av dig så kan jag säkert övertala förlaget att skicka dig ett recensionsexemplar.

Tills dess vill jag önska dig en fortsatt skön sommar och tipsa om två podcasts där jag nyligen var gäst. Båda dessa framträdanden proppade jag med så mycket praktiska tips jag bara kunde, och jag tror det är de två bästa intervjuerna jag någonsin gjort.

Dels var jag med i 4Health med Anna Sparre, troligen Sveriges bästa hälso-podcast. Bl a om hur du mår bättre och undviker stress, bryter dåliga vanor, hur jag orkar gå upp 4 varje morgon och hur du får mer energi i vardagen. Klicka här för att komma till avsnittet.

Sedan gästade jag också Optimal Performace Podcast av mina amerikanska vänner i företaget Natural Stacks. Intervjun filmades på plats i Austin Texas och du kan se den här på Youtube. Jag gav mig våghalsigt på försöket att lära in hela dagstidningen Austin American Statesman och blir testad live!

Vill du prova någon av de roliga teknikprylarna eller produkterna som nämns i poddarna, så finns de på mitt andra företags hemsida Succeeder.se. Endast genom detta nyhetsbrev får du också 10% rabatt på ALLT under hela juli med koden: ribbingsommar

Följ mig gärna och ta kontakt med mig i sociala medier nu inför det kommande boksläppet.

Twitter: @MattiasRibbing

Instagram: @MattiasRibbing