Koreografen Ingrid Rosborg bjuder på en unik föreställning på Trollenäs Slotts Café Borgstugan, utanför Eslöv.

Clay Life After You intar Trollenäs Slott

Söndagen den 27 augusti bjuder koreografen Ingrid Rosborg på en unik föreställning på Trollenäs Slott utanför Eslöv. Med lerans väsen som fokus får publiken uppleva en reflekterande och experimentell dansföreställning som är något utöver det vanliga.

Koreografen Ingrid Rosborg intar Trollenäs Slottets Café Borgstugan med sin föreställning Clay Life After You. Här bjuds publiken på en Contemporary Dance-föreställning där ”lerans väsen ” undersöks och formas. Blir en kväll där experiment, reflektion, gestaltning, omhändertagande och ett samspel blandas.

Efter föreställningen ställs de tre skulpturer ut och publiken välkomnas att se på konstverken. Kvällen avslutas med publiksamtal och fika som ingår i biljettpriset.

Föreställningen är ett samarbete med Eslövs Riksteater, Medborgarskolan och Café Borgstugan på Trollenäs Slott.

Pris (inkl. fika + publiksamtal) 150 kr - Med Scenpass 120 kr

Föreställningen startar klockan 17:00